لیست اختراعات محسن جليليان
اين طرح جايگزين كمپرسور كولر مي شود و معايبي از جمله استفاده از توان خروجي موتور را نداشته و باعث افزايش فشار و انرژي جنبشي گاز كلرو فلور كربن (CFC) داخل سيستم كولر شود و اين نيرو همان نيروي وزن خودرو و فاصله گرفتن اتاقك يا شاسي است كه بر اثر عبور از پستي بلندي ها، شتاب گيري ، ترمزگيري و انحراف به چپ و راست شدن ايجاد مي شود. عموما از دمپر يا كمك فنر براي جلوگيري از نوسانات و پديده تشديد در ارتعاشات استفاده مي شود كه در اين طرح مي توانيم به جاي مهار نيروي نوساني اتاقك خودرو از كمپرسور (جهت كمپرس نمودن گاز كولر) به جاي دمبر استفاده نماييم و كار منفي حاصل از دمپر يا كمك فنر را به كار مثبت تبديل نماييم. از جمله مزاياي اين طرح كاهش فشار به موتور و در نتيجه كاهش مصرف سوخت مي باشد.
موارد یافت شده: 3